-->

31.5.2014

Täst se lähtee

Hejdå Tammerfors!
Viimeinkin! Finalmente! Tämän valmiimpaa ei voi ollakaan. Mun puolesta lento vois jo lähteä, mutta täytyy vielä ODOTELLA huomiseen. Pakkaaminen oli liian helppoa, koska olin järkevänä koonnut listaa (ei juku, elämä on yhtä listaa) mukaan otettavista asioista. Ajatelin, että oon tänään niin pannareissa etten varmasti muista ottaa nettipankin tunnuslukulistaa tai muistitikkua mukaan, ellei ne lue paperilla. Väsymys vie kyllä tänään voiton jännitykseltä. 
  
Hullua, miten ajattelin myös, että eihän 20 kilon matkalaukku riitä mihinkään. Haloo en pärjää!!! Kuitenkin varmaan aika isolla osalla tän telluksen asukkaista ei edes ole omaisuutta matkalaukullista, joten enköhän mä selviä. Sovelsin pakkaamisessa englannin kielen pilkkusääntöä: when in doubt, leave it out. Toimii varmaan tosi hyvin.

Kaikki on siis mennyt ihan liian vaivattomasti voidakseen onnistua. Ei haittaa. Tänään juhlitaan vielä muuan media-assistentin valmistumista, jipii! Nyt onkin Suomen kesä parhaimmillaan ja syyssää tuo vähän lisäefektejä tähän juhlapäivään. Juhlien jälkeen aion vielä rentoutua pesemällä vessaa. Psyyke ei kestä lähteä, ellei kotikolo jää siistiin kuntoon. Voi luoja.

Seuraavan postauksen kirjoitan Italiassa. Huisia! Tietenkin siinä tapauksessa, että olen onnekas ja netti toimii. Siihen asti näkemiin. 

Katse kohti etelää!

”Jos tyytyy kuuntelemaan merisään
ei tunne myrskyn vaaraa veneellään
ja eessä siellä on vain valloittamaton”

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Saa kommentoida, aiheeseen kuuluvaa ja kuulumatonta!
Kommentit näytetään hyväksynnän jälkeen.